Yes jag fixade det

Dagligt skrivförslag
Vilken positiv känsla känner du oftast?

Ofta har jag den tanken jag gjorde det, jag fixade det. Det kan vara små saker jag fixat till men ändå blir det en seger. När jag skrivit klart ett inlägg infinner sig känslan, Yes jag gjorde det idag med. När jag bäddat min säng på morgonen bor jag där i just sådana tankar. När vi är ute och åker bilen även där blir det Yes jag packade nu sitter vi här. Varje dag blir det i alla fall någon liten seger även om det ibland bara blir yes jag bäddade sängen. Just den där bäddade sängen blir varje dag och det gör att varje dag är det i alla fall en liten seger. Även om det då bara va att bädda sängen. Har det varit en skit dag kan jag ibland luta mig åt att jag i alla fall bäddade sängen.
Idag vaknade vi upp i Ulricehamn i vår lilla LVL^2. Vi är här för att vi skulle handla glutenfritt bröd. Men även för att vi idag åker vidare till Göteborg. Vi ville göra resan lite längre än bara Göteborg. Här är alltid så mysigt. Tyvärr var fricampings plasterna vid sjön upptagna så vi fick som vanligt åka till Prångens camping. Vi hade velat sova inne i stan men vi anlände för sent. Alla platserna utan en grusplan var upptagna.

Lev idag just nu, imorgon är i morgon och igår är förbi. Just nu har jag segern av att jag bäddat våra sängar. 🙂 Här kan du även läsa inlägget från min dagliga blogg.

Carina Ikonen Nilsson

Lämna en kommentar