Första resan gjord

Vår första camping tur för i år är gjord.  Väl sent för att vara oss men husvagnen har varit på service. Denna gång gjorde vi ett återbesök på Sommarvik i Årjäng. en trevlig resa på tre dagar.  Tre dag och så avkopplande att jag sovit  nästan hela dagen idag.  Fast det beror inte på resan utan på att jag  håller på att få en hemsk förkylning som kommer att kännas i halsen känner jag.  Nåja  har väl varit dumt som vanligt och gått med våt baddräkt för länge. Gammal som jag är borde jag lärt mig. Men vissa saker finns liksom inte och lat är jag  badar ju så ofta så det blir bara jobbigt att byta om.

Nu är den gjord i alla fall den där fösta året resan som  egentligen ska ske redan i  april maj- Nästa vecka bär det av till Gävle.  Måste bara köpa nya stolar för en av stolarna har gått sönder. Har ni några tips på bra campingstolar som är bekväma och håller mera än en säsong?

Ha en trevlig kväll och en fin morgon.

Lev idag just nu. Igår finns inte kvar och morgondagen är här alltid i morgon.  Inläggen  som är skrivna om  denna resa finns på min vanliga blogg då jag hade glömt inlogg på denna blogg. Första Andra 

Carina Ikonen Nilsson

Lämna en kommentar