sonen sa mamma det här är inte en camping du hade gillat…. Kinnekulle…

Sonen är ute på camping igen. Eftersom de inte visste vart de skulle så singlade de slant om vart de skulle. Den gång har de en kompis med sig, som sover i den lilla sitt gruppen. Kinnekulle ska de tydligen vara vid.  När jag pratade med sonen igår så sa han: mamma det här är inte någon camping som du skulle uppskatta. Servicehusen är smutsiga och vattnet är långgrunt inte något riktigt bad i dina mått. Det är bra att veta då behöver jag inte åka dit och bli besviken utan prova andra campingar. I år lär det inte bli några andra campingar för vi har ju köpt ny bil och just ny är den utan dragkrok. Dragkroken kommer att sättas på i efterhand då får vi även våra vinterdäck.  Igår sa sonen att det antagligen blir Bengtsfors camping idag. Av någon anledning så blir det alltid så, även om campingen inte har allt så är den bra, vackra vyer och är helt okej att campa på.  För oss blir det nog Bengtsfors i helgen. Sista helgen innan min ledighet går ut.  För jag börjar jobba nästa vecka.  Eftersom mitt jobb är varannan helg så lär det inte bli så mycket camping på helgerna. De helger jag är ledig är det skönt att vara hemma. Även om jag borde campa de helgerna för de ger sådan ledighet då känns det verkligen som att man är ledig.  Nu hade jag tänkt skriva om Kinnekulles camping men eftersom jag inte varit där så har jag inte så mycket att skriva om den. Mera än sonen ord, Mamma det här är inte en camping du hade gillat. Service hus som är smutsiga, inget bad. Sonen han vet vad jag uppskattar och vad jag tycker mindre om. Så den campingen kommer jag inte besöka.

19622715_10154927958284296_1819911874_n

Carina Ikonen Nilsson

Kommentera

