Maken sporrade mig till en fem hundra meter till :)

Idag  på förmiddagen packade vi ihop för att åka hem.  I morse gick jag ner till sjön strax efter 8.00 simmade 1500 meter, Jag är stolt. Riktigt stolt över min prestation. Hade bestämt mig för att simma tusen meter men när jag  gjort det så berättade maken att om jag simmade femtio vändor så var det 1500 meter.  Jag gjorde det, de sista 20 vändorna sa jag hela tiden till mig själv att nej jag kan sluta simma nu, för jag har redan gjort de vändor jag skulle.  Men fortsatte och fortsatte, att jag gav upp efter mina femtio vändor va att jag  nått det jag tänkt mig men även vart det så att jag började frysa.  När jag väl gått upp så ångrade jag mig. Fast jag var rätt trött faktiskt.  Jag kämpade på bra idag. Jag är riktigt nöjd med min insats. Ska försöka göra 2000 nästa gång vi är uppe vid husvagnen.  Det var skönt att komma hem idag, inatt ska det bli skönt att få sova i min egna säng.  Vem vet kanske åker jag och lillgrabben upp till husvagnen imorgon igen. fast bara över dagen för vi har lite att fixa inför helgen.  Ha en fin dag

Lev idag just nu igår finns inte här och morgondagen den är här först i morgon.

19622715_10154927958284296_1819911874_n

Carina Ikonen Nilsson

 

Kommentera

