Jo frun vill ut med husvagnen igen.

Nu har vi varit hemma i en vecka,  nu längtar jag till Husvagnen och till att leva enkelt igen. Vagnen står fortfarande i min mammas trädgård. Verkstaden har fortfarande inte ringt tillbaka och lär inte göra.  No tanks till dom.  Idag eller imorgon ska vi köra upp vagnen till vår camping. Tänker att om vädret blir fint kan vi vara där några dagar.  Vakna i husvagnen, dricka kaffe på morgonen ner till sjön och bada.  Träningen som blir där får bli att simma några hundra meter. Det brukar bli en del meter och efter en 30 minuter är i alla fall jag lite trött. Kanske inte lika trött som när jag tränar hemma men ändå. Åker vi i morgon så ska jag allt se till att köra slut på kroppen idag här hemma i gymmet. Efter det att jag fick känningar av Artros i höften har jag blivit en riktigt duktig tant på att just träna. Det där med gymkort är inget för mig hade gått dit första veckan.  Men att ha träningsgrejerna här hemma är bättre.  Jag har både cykel, gå band, crosstrainer  träningsbänk och hemmagym. så kämpar jag på bra så har jag i alla fall hunnit med  minst tre av träningsvärkssakerna som jag har i källaren.  Idag ska det bli lite träning. Då kan jag med gott samvete vara i husvagnen några dagar.  Allt är förberett för några dagar i husvagnen tvätten tvättad. husvagnen hel igen.  Hemmastunden helt klar, nu vill jag ut igen.

Nej Lev idag just nu, Igår finns inte längre kvar och morgondagen den kommer först imorgon.  Det är i Nuet vi kan känna uppleva och njuta av tiden vi har här på jorden. Nu  Att vara medveten och närvarande i nu gör att vi lever hela tiden.  Ha en fin dag

Carina Ikonen Nilsson